ponedeljak , januar 27 2020

Obavezna kancelarija i položen ispit: Nova pravila za rad agencija za zapošljavanje

Agencije za zapošljavanje u Srbiji će prema novom pravilniku, koji je donelo Ministarstvo za rad, zapošljanje, boračka i socijalna pitanja, morati da imaju kancelariju, kao i ovlašćenu osobu koja ima položen stručni ispit za rad agencija za privremeno zapošljavanje, prenela je danas Nova ekonomija. Kako je precizirano, pravilnikom je predviđeno da agencija mora da ima najmanje dve radne prostorije od po najmanje 12 metara kvadratnih površine povezane vratima, od kojih jedna služi kao kancelarija za rad i prijem stranaka, a druga kao čekaonica za stranke. Kancelarija mora da ima toalet.Kancelarija ne sme istovremeno biti prostor za stanovanje. Agencija ne sme biti ni u podrumu, a mora da sadrži kancelarijsku opremu, direktan telefon i najmanje jedan kompjuter sa internet vezom. Agencija mora da ima osobu koja je ovlašćena za zaključivanje ugovora o radu i ugovora o ustupanju zaposlenih, a koja ima određenu stručnu spremu.

Foto Pixabay

Takođe pogledajte

Penzije iz Grčke stižu od 1. marta

Od 1. marta, svi oni koji su deo radnog veka proveli u Grčkoj ili su …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *